پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! افشای دلیل برکناری خطیر از مدیریت استقلال فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

جلسه فوری در استقلال برای استعفای فرهاد مجیدی| نوش‌دارو پس از مرگ«فرهاد»!

  • کد خبر: ۴۰۷۴۵
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
  • ۱
جلسه فوری در استقلال برای استعفای فرهاد مجیدی| نوش‌دارو پس از مرگ«فرهاد»!
مدیران استقلال در واکنش به استعفای فرهاد مجیدی جلسه‌ برگزار می‌کنند.
به گزارش شهرارانیوز، دقایقی پیش فرهاد مجیدی با انتشار پستی در فضای مجازی استعفای خود را از سرمربی‌گری تیم استقلال اعلام کرد.

کادر مدیریتی استقلال امروز (پنج‌شنبه) قرار است برای استعفای مجیدی تشکیل جلسه فوری دهد تا این استعفا را بررسی کند.
 
گفته می‌شود دلیل اصلی استعفای فرهاد مجیدی سفر بی موقع سعادتمند به اروپا و دیدار با استراماچونی، سرمربی سابق استقلال بود.
 
به نظر می رسد سعادتمند و استراماچونی برای آغاز همکاری دوباره به توافق رسیده‌اند و همین موضوع باعث شده تا فرهاد مجیدی که دیروز دربی را از پرسپولیس برد، حالا رفتن را به ماندن ترجیح دهد.
 
این اتفاقات در حالی برای استقلال رخ داده که هفته آینده آنها باید در چارچوب فینال جام حذفی در مشهد به مصاف تراکتور تبریز بروند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
fatemeh
Iran (Islamic Republic of)
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
0
0
اقای مجیدی چرا میخواهی بری ما استرا ماچونی را میخواستیم اما نمی ارزد که شاه دل هامون ناراحت شود
#مااستراماچونی_را_نمیخواهیم
#ماشاه_فرهاد_را_میخواهیم

این حرف اولو اخر هواداران است خواهش میکنم نگذارید مجیدی برود
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->